pooklet: a yeti (imaginary), staring blankly. (imaginary yeti.)
[personal profile] pooklet posting in [community profile] thesparklecollective

odette fiebelkorn
grilled cheese/family
8-3-4-9-5, capricorn

a while back enna and i did a survivor challenge (that we did not post cuz we suck) and the best at not dying was odette, pictured above. right around when glitch died, we decided to do a mini round-robin legacy together cuz we are apparently incapable of even playing the sims separately??

but yes here is the first bit. you don't even get a title card that is how deeply lazy i am, soz.

there's about 60 pics under the cut, btw.




this is odette's charming, no-bed shitshack.


beelining for the only community lot in town, odette ran into a bunch of former asylum roommates on the first try, including her old flame dwain virkler, who made out with every femme in the asylum, but especially odette.


odette: remember when we made out
dwain: you mean every day including yesterday right after you brought me back from the icy brink of death? yeah.
finn: BOATS


odette: i want that dick.




that dick: /was obtained


irmgard: heyyyy


irmgard: HEYYYYYYYYY








so proceeded their mating ritual. i like that odette wears the pants, even when she doesn't.


odette: i sense in my dreams yr consumption of my lovingly-prepared grilled cheese +2500


dwain: odette my exquisite hardfemme princess will you allow me to marry you and bear your children and listen in rapture to your many philosophical dissections on the universe-bending beauty of grilled cheese sandwiches?


odette: sure


and thus they were wed. surrounded by friends and strangers and


goddamn it irmgard.


they slipped out back for their first wedding dance while the entire town showed up to eat their cake and irmgard probably mouth-breathed on the church windows.

here are dwain's stats btw:
knowledge/family
4-2-4-7-6, aquarius


odette: hey husband, was your ass forged in the fires of mount doom? because that shit is precious
dwain: omg titter


babies were made!


meshes without preg morphs were broken, horrifically! christ.


i lost a bunch of pictures, but nothing major happened, and then there was noirelle!




odette: omg i made you. yr a person and i made you. with sex.


lots


of


sex. three bolt sims. what are you gonna do, right?


smelly little spawnlet had a birthday but you don't get to see her face for like 20 pics cuz i'm terrible at legacies, i'm sorry.


BUTT FIRE INTERLUDE


dwain: AUGH
odette: could you birth a little quieter, sugarlump? there's beauty rest to be had.


this picture was meant to show how cute it was that before i even had a chance to change trill's hair, noirelle rushed over to be a rad big sis, but now it just seems like i'm taunting you with their lack of faces.


dwain: ODETTE I AM HOME NOW AND LOOKING SO HANDSOME AND ALSO MY WETSUIT IS DAMP?


the "OMG NUDITY" gasp is so silly sometimes. in odette's case i like to imagine she is overcome by the beauty of her bathing venus.


lbr, odette could probably bench dwain.


at last, trill's face!


the dance together interaction: it was cute the first forty times.


morning sickness heralds spawn no. 3


noirelle: MOM I GOT AN A+ MOM MOM HEY MOM LOOK MOM. MOM.
odette: no one respects my beauty rest around here
(lies, she was watching dwain sleep.)


i was surprisingly diligent about birthday pics given how lackadaisical i've managed to be about ... everything else. did you know the fiebelkorns owned a papaya stand in their front yard? of course you didn't, cuz i NEVER CAPPED IT.


but this time i did manage to cap child!trill.


AND FINALLY, CHILD!NOIRELLE, TOO, YAY!!


~cute townie interlude~


damn it, trill, stop irmgarding


TRILL STAHP


so then their lot glitched out so bad i had to move them. they had enough money not only for a proper little house but also restaurant for odette to run that sells nothing but grilled cheese, called THE CHEESE SHACK.


first simoleon celebratory duck face?


things i have never seen before this day: familiars! even tho i married an atrociously evil witch into a previous legacy family. i suck.


dwain: aw heck
odette: food baby?


nope, real baby! sunbeam!


an ocean of toys and the only waters zie wants to explore are these.


kids now is not the time or the place
kids: PEW PEW PEW LASERS PEW


kids: whisper whisper MOM whisper whisper
she's right THERE


this ending note: /could not be more inappropriate

(no subject)

Date: 2013-01-30 11:10 pm (UTC)
sixtylilies: a man in a captain's hat looking above himself at the word 'BOOM' with absolute delight. (nemesis)
From: [personal profile] sixtylilies
SQUEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAK

thank dracula you got somewhat more intelligent commentary in im, eh

(no subject)

Date: 2013-02-02 02:21 am (UTC)
dimpling: (Default)
From: [personal profile] dimpling
plot twist: irmgard is the next heir.
but no really, i enjoyed their awkward presence in random shots.

(no subject)

Date: 2013-04-22 01:28 am (UTC)
neuroticrobotic: (Default)
From: [personal profile] neuroticrobotic
Irmgard and his fantastic lurktastic ways, holyshitdamn. XD
Also, dwain and odette and their growing myriad of spawn are super pretty, yes.

Profile

thesparklecollective: (Default)
the sparkle collective

July 2014

S M T W T F S
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags